12 november 2009

~Shopping~

Jag har inte mått så bra på sistone & när jag inte gör det shoppar jag...Tröstshoppar saker som får mig att må bra...Så jag tänkte bjuda er på ett axplock.. Skrinet har jag ropat in på Tradera. Registreringsskyltarna är ochså  ifrån Tradera & byxorna till småtjejerna är ifrån Lillan & lillebror. & byxorna ska faktiskt vara julklapp till småtjejerna. Måste ju börja tänka på det ochså. Tänker varje år att jag ska vara ute i god tid & inte stressa. Men icke...blir nog sent ute i år igen.










1 kommentar:

  1. Åh jag brukar också tröstshoppa, det hjälper faktiskt lite ialla fall. Så synd att du inte mår bra:(. Livet har sina kringliga krokar, inte alla svängar man gillar dock.
    Ta hand om dig!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥