02 november 2009

~ Längesen~

Det var längesen jag skrev i bloggen nu . Men jag har faktiskt vare sig orkat eller haft någon inspiration till något.
Har köpt massor av saker iallafall. Bla hittade jag en stor tallrikshylla på Myrorna förra veckan för ynka 70 :- . Den ska målas vit.. Men jag tror sambon får hjälpa mig,för han har snits på att spraymåla.
Igår var vi ute på Linköpings motorstadion & stod för kioskförsäljningen. Kallt som tusan var det, så det var tur att man kunde hålla sig inne i huset.  & vi var hemma rätt så skapligt på eftermiddagen. Men det kändes iallafall pga att jag sovit dåligt på natten pga ett tråkigt samtal. 

Denna fina grepkorg  hämtade jag  på posten förra veckan som jag beställt ifrån Fik & butik. De har inte så stort utbud , men lite smått & gott har de iallafall. Köpte även citronhonung & rapsolja med smak av vilt.
Vinnarna av min tävling drar jag inom kort.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Härligt att se ett inlägg! Har allt saknat dig lite ;)
    Ville bara önska dig en bra måndag!
    Kram Ann-Lousie

    SvaraRadera
  2. Vilken söt trådkorg! De är så användbara. Jag skulle vilja ha massor hemma. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Sötis du är så gullig!
    Åh en tallrikshylla, den måste du visa...jag skulle vilja ha en sån stor!
    Jättefin korg, letar oxå såna men dom brukar vara så dyra!
    kan tänka det blev kallt att stå ute, här ligger det runt nollan och på minus hela tiden...nu väntar vi bara på snön så det blir lite ljusare!

    Sköt om dig gumman!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefin korg. Ska bli spännande att se hyllan sen. Och få veta vem den lyckliga vinnaren är. Jag kollar hos dig varje dag :O)
    kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej vilka fynd du gjorde i förra vecka, grepkorgen var ju så läcker!!!!
    Hoppas du får en bra fortsättning på¨Dagen!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥