15 november 2009

~ Kom & köp ~

Jag vann ju denna tidningen utav Fågel Blå för ett tag sedan, men jag har inte riktigt hittat någon plats för den. Har för mycket grejer känns det som. & jag la bud på den för skojs skull bara & trodde ju inte att jag skulle vinna den. Men jag tänkte höra iallafall om det är någon utav er som är intresserad utav den.....


Strax ska vi fixa i ordningen oss för att åka till småtjejernas farmor & farfar. Kan bli skönt att komma ut & hemifrån litegrann. Ha en skön söndag alla goa vänner.




3 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg att hon sålde tidningen, den är fin. Synd att du inte hittar bra ställe och ha den på. Här börjar också bli på tok för mycket saker. Ska nog ha loppis på jobbet nu.
    Ha en fin söndag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej
    Du hittar säkert en plats eller en köpare till den fina tidningen. Hoppas du får en bra kväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Tidningen är så vacker!! Ja, du hm, man har allt en förmåga att dra på sig alltför mycket saker! hoppas du finner en köpare eller en plats! KRAM Petra

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥