17 november 2009



~ Äntligen ~

Nu så har jag äntligen kommit till skott & fotograferat Elins tallrikshylla. Det fattas saker i den men det fyller jag på vart efter. Bla har jag beställt dessa två fina skyltar av Cilla som ska stå i den. I dag kommer det inte hända så mycket. Städar & plockar i ordning litegrann bara. Funderar på att titta på en film men vi får se.



[ Kl 20:42 ] Surfade runt nyss på nätet & hittade dessa fina  vintagebiljetter..Skrev ut dem på kartongpapper & det blev kanonbra...Så de ska jag använda till julklapparna bla.




7 kommentarer:

  1. Tack.. Superfin tallrikshylla :) Se på film en sådan här dag är aldrig fel.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina skyltar du har beställt.Kanongulliga.Har du något bra filmtips?Kul att du kikade in hos mej ha en mysig tisdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Så fin hyllan är! Och skyltarna har jag ju redan sett;-) hihi
    Filmkväll lät inte fel, hopkurad i en mysig pläd o stooora tekoppen:-)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Snygga ettiketter och skyltar! Hyllan är jätte fin! Hoppas kvällen blir mysig.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  5. Vad fint du gjort i din blogg!

    Vilka fina skyltar till dina tjejer. Passar perfekt i den fina hyllan.

    Måste fråga dig var du hittade dom underbara vintagebiljetterna! Dom var ju helt underbara!

    Kram till resten av kvällen!

    Ps. Ja visst hade vi någon där uppe som vakade över oss den där dagen i april... =)

    SvaraRadera
  6. Tusen tack!
    Skall genast kolla!!!!!

    Kram kram kram

    SvaraRadera
  7. Kul att du hittade till mig :), jättefina etiketter som passar perfekt till alla "klappar".Agnetha.

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥