11 december 2009

~ Vill så mycket ~

Jag vill göra  så mycket &  har så mycket nytt att visa er. Men jag har ingen ork ....& jag tar mig inte för något. Tycker inte jag hinner någonting. Igår var vi iallafall & firade barnens farmor som fyllde 65.Det var trevligt fastän vi inte var där så länge  . Sen på kvällen märkte vi att Elin hade 40 graders feber så idag fick hon vara hemma ifrån dagis. Men det har varit mysigt att ha henne hemma..lite extra kvalitetstid.. Nu på förmiddagen fick jag & Michaela bege oss till polisen & där fick vi veta att åklagaren beslutat om att beslagta hennes mobil pga att det finns stora bevis i den. Förhoppningsvis får hon den åter i eftermiddag.



2 kommentarer:

  1. Tack för titten o din kommentar hos mig!
    Nu ska jag kolla vidare här hos dig!
    Ha en mysig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Hei, så hyggelig at du kom på besøk til bloggen min i dag - så hittade jeg jo deg også :) Det finns jo ingen bedre duft i huset en duften av bakst. Ha en hyggelig kveld.

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥