17 december 2009

~ Snön lyser vit på taken ~

Ja som hos de allra flesta har även vi snö...mycket snö. Jag hoppas verkligen den får ligga kvar över julen. 
Annars har det inte hänt så mycket idag eller i övriga veckan. . Men imorgon ska jag & sambon fara i väg & inhandla de sista klapparna & gå på loppis. Hoppas verkligen att jag kan hitta något där.
Här har ni iallafall mina senaste fynd ifrån tradera, den vita ljusstaken & dokumentet ifrån butiken Änglabacken.

Dessutom har jag vunnit ett fint pris  inne hos Zara.





3 kommentarer:

  1. Hej Titti,
    dokumentet är så fint, jag har en hemma med :)
    Grattis till vinsten hos Vita Zara, hon är sjukt duktigt och kul att få vinna handgjorda saker! Kul med lite loppis, hoppas du finner lite julklappar där!

    Må så gott och var rädd om dig!
    Kramar Elin.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon i stugan ja här är det också fullt med snö det är så vackert, och man blir så lätt i sinnet!
    Grattis till dina fina saker, du tog hem från tradera!
    Hoppas du får en underbar Helg!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med snö! Fina fynd! Hoppas det går bra med klappar och loppis.
    Ha en skön kväll!
    Kram
    /sara

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥