19 december 2009

~ Kallt & ont i halsen ~

16 grader kallt var det i morses när vi vaknade . Eller sambon & Saga rättare sagt. Jag låg kvar ett tag för i går kväll blev jag sjuk. Frös & hade fått ont i halsen. Så de blev ingen rolig fredagskväll. Hittade inget på loppisen , men julklappar blev det iallafall. & i dag ska vi till ÖB & se om vi hittar något där.  Sen lär helgen bli lugn med endast en ommöblering i vardagsrummet på sin höjd.



[ kl 19:31]


Då var det kväll igen. På öb hittade jag bara en julkapp..till min snart 16årige son. Så nu är alla klappar utom en inslagen. Så till veckan ska jag bara ta det lugnt & njuta av lugnet, inte stressa. Till dansbandskampen ikväll ska jag & sambon ta lite vin, med kex & ostar till.  Era kommentarer svarar jag på inom kort, när jag mår lite bättre. Ha en go lördagkväll mina vänner.

3 kommentarer:

  1. Trist att du blev sjuk! Låter mysigt med vin och ostar!
    Krya på dig!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas du mår bättre nu och får en riktigt mysig julvecka:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hoppas du piggat på dig.
    Önskar dig en underbar jul!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥