21 september 2009

Vad blir det för mat?


I dag visste jag  inte vad vi skulle äta . Så det fick bli falukorv i ugn med lök & äpplebitar & pasta till det.
Annars idag har jag tagit det lugnt medans Saga & Elin är på dagis. Jag känner att jag inte har så mycket energi till att göra så mycket. Varför vet jag inte ,för jag lägger mig inte så himla sent om kvällarna. Men visst, jag känner att småtjejerna tar mycket energi när de bråkar & man får tjata, tjata. Har massor av saker jag vill göra här hemma , men kommer aldrig till skott känns det som. Snacka om frustrerande.

I förra veckan var jag iallafall på Myrorna i Norrköping med min väninna M . Hittade lite saker som jag har fotat & ska lägga ut här på bloggen så ni får se vad jag hittade .Men nu är det åter till spisen & maten.

3 kommentarer:

  1. Hallojs Titti!!!
    visst blir man trött av när barnen bråkar..det tar oerhört på energin!!! Tjata o gnata...phuu..små barn snmå bekymmer stota barn stora bekymmer!! ...alltså...lillprinen är ju lätt som en plätt!!

    Ha en fin vecka ☺
    Kramisar ♥ Millis

    SvaraRadera
  2. Hej!

    vad roligt att du gjorde dej tillkänna.Alltid roligt med nya bekantskaper..*LER*
    Nu ska jag kika på dein blogg..

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Den eviga frågan "vad ska vi äta till middag" som aldrig tar slut! Tjat o gnat tar en massa energi o som måste laddas upp emellanåt av annat för att finna ork. Tur att man har sitt intresse!! Kul att du hittade lite saker, ska bli roligt att få se!

    Kramar Elin

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥