24 september 2009

Höst

Det är den tid på året jag tycker bäst om . Även om jag kan bli deprimerad. Tycker om att få kura inne ,tända ljus & mysa. Tycker träden får så himla fina färger på hösten. Det riktigt sprakar om dem.





Här är lite saker  jag köpt den senaste tiden. Sifonen & trälådan kommer ifrån Syster Grön.
Kannan är ifrån IKEA & är egentligen en vas, men här hemma används den som tillbringare. Den är i emalj & är så himla snygg. & buren kommer ifrån Hemma hos dej.


Sen är jag sur idag! Jag vann ett decilitermått i plåt på tradera. Som jag ej fått ännu. Är en 1 månad sen jag vann det. & säljaren har den ena ursäkten efter den andra. Nu skrev jag ett sista mail i morses så får vi se om det tog skruv. Men det är tveksamt.

12 kommentarer:

  1. Hej igen Titti!
    Gör helt enkelt ett nytt förslag. Vill tacka för din gulliga kommentar hos mig. Sånt värmer.

    Vet hur det är, på kvällarna slänger jag mig i soffan och klarar knappt att resa mig. Sorgligt men orkar inte ens tända ljus fast att jag tycker att det är så mysigt.

    Vilka underbara saker du köpt. En sådan trälåda skulle jag gärna vilja ha hos mig=)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Mycket fin du köpt. Visst är det härligt nu :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för din hälsning. Hoppas du får din Traderavinst, kanske säljaren har sålt 2 ggr! Trist. Fina saker visar du, sifonen och buren är jättefina.
    Ha en toppendag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Men vad är det för försäljare, kan tro du är förbannad!
    Hoppas det ordnar sig!
    Vilka fina köp du gjort, jag vill oxå ha en fin sifon!
    Å jag visste det var nåt jag gkömde när jag var på Ikea...kannorna, hmm...dom är såå fina!

    Kramis Anki

    SvaraRadera
  5. Hej på dig Titti:) TUSEN TACK för besöket och din kommentar hos mig vad gulligt av dig:) Har inte glömt bort att du vill ha en vintage ask / låda och det kommer. Har en del DT uppdrag och lite annat som jag måste göra färdigt först för jag ska ha mina saker på en marknad för första gången ska bli mycket spennande:) Så jag har dig i mina tankar bara så att du vet:) Hoppas att det känns lite bättre och att du får må lite bättre!! Själv så väntar jag på efterlängtande brev som alltid från Lanstinget så att jag äntligen kan få mina skador opererade men dom har visst all tid i värden tyärr!!! Önskar dig allt gott och ha det så himla bra å sköt om dig. Massor massor med stora varma kramar från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  6. Hihi, jag har oxå köplust, ännu mer när jag ser dina fina grejer! Men det är som du säger, man får hejda sig lite...kan inte få allt!
    Hoppas du får fatt på ditt paket, om hon nu inte skickat hur går man tillväga då...finns det nåt att göra?
    Handlar en del på Tradera men har inte varit med om nåt liknande!

    Ha en fin helg vännen! Kramis Anki

    SvaraRadera
  7. Hej Titti!
    Fina saker du köpt! Emaljkannan är jag också sugen på.
    Fyy vad sur man blir på oseriösa Traderasäljare!Hoppas den kommer o att det bara är en såskopp!
    På tal om såskopp...dvs jag... såklart får du vara på min blogglista! Jag lägger dit dej nu!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Fina saker du fyndat! Har själv spanat in kannan på Ikea.

    Trist det där med Tradera. Jag har bara bra erfarenheter därifrån. Hoppas att det löser sig.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  9. Hej Titti. Vad kul att du kikade in på min blogg och lämnade ett litet avtryck så att jag kunde hitta till dig.
    Kram Lina även jag i Linköping

    SvaraRadera
  10. hej titti
    tack för din rara kommentar=) vad fina saker du har fyndat....jag har med råkat ut för oseriösa säljare på tradera...skit tråkigt..hoppas du får ditt mått
    kram pia

    SvaraRadera
  11. Åh vilka fina saker du köpt och jag hoppas att du får ditt dl-mått!
    Ha en fin dag!
    kramis/LenaS

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Kul att du kikar in hos mig.

    vilka underbara saker du visar...emaljkannan är bara såååå fin.Har kikat på den p IKEA flera ggr men ej slagit till än...kanske dags nu..hihihi..

    Hoppas du får ditt dl.mått snart.

    Kramizzz Nilla

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥