23 juni 2009

Tisdag



Idag blir de inget muntert inlägg. Mår skitdåligt. Deprimerad som bara den. Hatar mig själv, hatar mitt liv. Allt jag gör eller säger är bara fel. Känns som om jag aldrig kommer kunna resa mig efter den där smällen i februari.

Ska till advokaten i eftermiddag för första mötet ang pedofilen som utnyttjat min dotter. Usch , orkar inte & vill inte men måste . Måste finnas där för Michaela fast jag mår dåligt.

Jag ska svara på tidigare kommentarer, men orkar inte just nu.Hoppas ni förstår.

6 kommentarer:

  1. Tack gulliga du för fina ord hos mig!
    Usch vad jobbigt för er...Vad finns det för människor!?
    Det är helt otroligt att sånt här får hända...& att det ska vara så svårt att få stopp på det!
    Lider med dig o din familj...krama om dottern & dig själv!

    Sköt om er! Anki

    SvaraRadera
  2. Hejsan Titti!
    Vad tråkigt att läsa att du mår dåligt. Kan tänka mig att rättegången inte direkt förbättrar ditt mående.

    Hoppas att det känns lite bättre nu ikväll.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Jag skickar ett mail istället..
    Kram Så länge..
    Du är starkare än du tror!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Oj kära du vad trist att du känner så. Och vilket svin rent ut sagt som gjort din dotter illa. Usch! Finns inte ord för sån´t där skit!

    Ta nu bara hand om dig själv och din familj och strunta i kommentarerna. Vi finns kvar här ska du se.

    KRAM Josefin

    SvaraRadera
  5. Söta du...tänker på er!

    Jättekram! Anki

    SvaraRadera
  6. Usch...det där lät inte alls kul...så hemskt!!

    sänder styrkekramar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥