20 maj 2009

I´m singing in the rain

Ja idag har det regnat hela dag.Men vi trotsade vädret & åkte ner till stan iallafall..Vi var först & åt kebab, sen gick vi till Indiska där jag köpte en söt glasburk med lock.Är nästan så jag tycker att en del av deras saker är lite shabby chic.

Sen på eftermiddagen hämtades läkarintyget. Blev sjukskriven 1 månad. Detta så att F-kassan har tid på sig att få till ett möte med mig, Af, & läkaren. & det är för att komma fram till en planering & utvärdering angående min arbetsförmåga.

Vann förresten en tvättbräda på Tradera för 50:- & den tänkte jag måla i vitt. Måste komma iväg nästa vecka & köpa färg. Har lite saker jag tänkte förändra genom att måla.
Men nu är det dags för Grey´s Anatomy, missade ju förra veckans avsnitt.

3 kommentarer:

  1. Så fin, tycker att de är så mysiga och de passar både i trärent och i vitt. Håller med om att Indiska har mkt som passar vår stil. Även kläder och accessoarer kan vara vintage på Indiska.

    Lycka till med målningen.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jäklar.. nu kom jag ju på att jag missade Grey´s igår. Typiskt!! Men det kanske går repris i helgen.

    Finfin tvättbräda du fyndat. En sån skulle jag med vilja ha.

    Kram och ha en skön lång ledighet /Josefin

    SvaraRadera
  3. Kikar nyfiket tillbaka ochönskar dig en härlig långhelg!
    Jag håller på att lämna min shabby chicka stil efter sådär en 25 år i Vitage träsket, så här finns det mumma som ska iväg på Tradera vad det lider.....
    Kanske vi ses där!

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥