19 maj 2009

Äntligen

Idag kommer äntligen min glasklocka jag vunnit på Tradera. Det har tagit extremt lång tid för Schenker att frakta den. Ca 7 dagar har de tagit. Men i dag efter kl 17 finns den hos ombudet.

& idag är min första dag som arbetslös efter f-ledigheten. Så idag måste jag till Af. Men vi får se vad läkaren säger imorgon om en sjukskrivning. För som läget är nu är jag inte redo. & inte med tanke på hur jag mår.

[kl 16:06]
Vi passade även på att ta en sväng på stan idag .Gick till Myrorna,Kretsboden & Röda korset. Hittade absolut ingenting förrens inne på Röda korset.Där hittade vi en jättefin vägglampa som vi tänkte ha i vardagsrummet.
& på Af står jag inskriven men pga att vi ej har dagisplats till Saga förrens 10/8 kan jag ej vara arbetssökande. Men just pga SGI;n på F-kassan är det bra att jag står inskriven iallafall.

1 kommentar:

  1. Oj vilken fin glasklocka. Den var ju helt underbar. Så skoj att "vinna" så fina saker. Hoppas att det går bra med fk så att du hinner bli bra innan du måste börja jobba.
    Ha det så gott.
    Kramar Ida

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥