03 januari 2010

~ I dag är det ingen vanlig dag ~

I dag fyller min son 16 år. Vart tar tiden vägen? Annars har det inte hänt så mycket.Idag  kommer iallafall Elin hem, har längtat efter henne jättemycket. Nyåret var sådär faktiskt. Vi åt gott & hade mysigt på kvällen med kex,ostar,frukt & vin men så mycket mer var det inte.
Saga & Elin är lediga i 3 dagar till, så i början av veckan ska vi se till att de får andra dosen av influnesavaccinet, om det behövs vill säga. Sen hade vi även tänkt besöka friluftsområdet Valla som vi har här i stan. Där finns djur & lekpark. Till området hör även Gamla Linköping. Men där är inte så mycket aktivitet så här års.

Tusen tack till alla er som lämnat gulliga & omtänksamma kommentarer.Jag har inte glömt er, har bara ingen ork till att besöka er som jag skulle vilja. 
Jag  önskar er alla en riktigt God Fortsättning på 2010.

5 kommentarer:

  1. Hej och god fortsättning. Jag tycker det låter lugnt och skönt erat nyårsfirande, jag var trött hela nyårsdagen! Och visst går åren fort, jag fattar inte heller vart dom tar vägen. Sonen/Kalle är redan 26 år!
    Ha en mysig söndag
    Kramisar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Och så ett stort Grattis till sonen såklart.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ja vi får hoppas attt 2010 har mycket att ge. Grattis till din son! Vi finns kvar här när du har ork.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Hej på dej!
    Jag hoppas verkligen att du kommer att må bättre detta nya år!
    Ha det så bra!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. hej jag har försökt att kommentera dej flera gånger, me´n det verkar inte funka!
    Tråkigt för dej!
    Önskar dej i alla fall en god fortsättning!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥