21 januari 2010

~ Livstecken ~

Hej mina vänner . Jag lever det gör jag...men jag går som i en dvala här hemma. Har ingen inspiration till att göra något här hemma . Känner mig mest tom. Idag var iallafall jag, sambon &  Elin i simhallen. Vi tog ledigt för henne från dagis. Har nämligen bestämt att vi ska ha en egendag med henne varje vecka. Elin fullkommligt älskar att vara i vattnet. Så det kommer bli fler besök där framöver. Efteråt gick vi & åt på Mc donalds. Jag mår bra när jag ser Elin glad. Det ger mig energi, & det behöver jag massor utav & jag tror, trots en del tjat att hon gillade det ochså.

6 kommentarer:

  1. Tassar förbi o tipsar om en nystartad tävling hos mig..

    http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_22.html

    ..med chans att vinna 500kr att shoppa finfina smycken för! Har även två andra pågående o minst lika braiga tävlingar i samarbete med två inredningsbutiker..de står till höger på min sida under "tävla hos Tant".

    Trevlig helg! =)

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!!
    Hur är det? Tänker ofta på dig <3
    Många kramar Fia

    SvaraRadera
  3. Hej på dej!
    Jag skall ge dej et litet tips,gå ut och promenera, där det är ljust och mycket med snö, jag gjorde det igår och blev hur pigg som helst, pröva om du känner för det.
    Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  4. Hej goa Titti!
    Så det är hit du tagit vägen, då ska jag byta länk i blogglistan så jag inte tappar bort dig igen då. Du låter deppig vännen, livet är ju lite upp och ner ibland. Jag har gått in i väggen en gång så jag vet hur det känns att vara nere och sakna energi. Det är skitjobbigt helt enkelt. Usch jag hoppas det inte är nått sånt du drabbats av. Bra att du gör saker du mår bra av, det är enda sättet att komma ur det negativa. Så duktig du är som motionerar och går ner i vikt! Heja!
    Kram
    /sara

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad kul att du ville vara med och tävla hos mig! Fin blogg du har! Det var förståss tråkigt att du känner dig inspirationslös men den kommer väl tillbaka, hoppas jag. Min inspiration brukar komma med vårsolen, kanske din gör det med? ;-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hej!!!!!
    Vad glad jag blev att jag hittade dig igen! Trodde du gått upp i rök! När man gick in på vanilj och citron så stod det att det inte gick att hitta bloggen. Letade och letade men icke!! Så jag blev så glad när jag hittade dig nu igen!
    Önskar dig en härlig måndag!
    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥