22 oktober 2009

~Loppis~


I dag ska vi åka på loppis i Fornåsa. Har varit där en gång tidigare, ,men kände då att jag inte hann titta på allt. Är ju en jättestor loppis. Så nånting ska jag väl hitta. Var även på Stadsmissionen häromdagen & hittade lite saker. Ska visa dem någon dag ochså.

Annars mår jag inte så bra just nu. Är trött jämt, deprimerad & allmänt seg. Skulle vilja sova hela tiden. Tur i oturen har vi bara Saga hemma nu. Så jag kan försöka återhämta mig innan Elin kommer hem på måndag.

11 kommentarer:

  1. Hoppas att du finner något fint, och att du snart känner dig piggare.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  2. TACK min söta goa vän!
    Hoppas du får en bra dag oxå, och att loppisbesöket lyfter lite...det blir ju nåt annat en stund iaf!

    Varmaste kramen till dig!

    SvaraRadera
  3. Hej!!!!
    Ja det känns skönt att vara här igen, även om det bara är på prov nu =) Måste känna mig för lite..
    Vad fint du har det på bloggen, verkligen kanonsnygg!!!
    Hur har du det annars?
    Ska se om jag minns hur man länkar så ska jag givetvis vara med i din tävling =)
    Många kramar Fia

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hittar mycket fint på loppisen. trevlig helg!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  5. Hej på dig Titti:) Å vad jag blir avis på din blogg den är så himla snygg:) Tack för besöket hos mig så roligt att höra i från dig det var tyvärr ett tag sen vi hördes av det kan bli så i bland! Tråkit att höra att du är trött och sliten gumman, själv har jag haft fem veckor där jag har varit jättesjuk fram och tillbaka. Det har inte alls varit kul men nu verkar det som om jag är på G igen så hoppas jag får må bra nu!!!
    Just nu har jag ett par DT uppdrag och sen så ska mina saker vara med på en marknad i Oxelösund nästa helg så har fullt upp just nu. Om ett par veckor så kan jag nog fixsa en Vintage låda åt dig om du vill det. Du får jätte gärna höra av dig med färg och andra önskemål så jag vet någorlunda hur du vill ha det:)Ha det så himla bra och ta väl hand om dig Titti. Önskar dig en riktig trevlig helg, karmis i massor från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  6. Inte kul att vara trött och nere. Vi känner og så lite till mans när dagarna blir mörkare.
    Det går över, säger jag, trots att det inte känns så nu.
    Klart du ska vara med och tävla även om du ska köpa en krans.
    Kramar Eva Agnes

    SvaraRadera
  7. Hej
    Ja visst kan du beställa fat,det på bilden tar jag 200.- för sen blir det frakr också ,ja du får fundra hur du vill ha det.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  8. Vad jobbigt att inte må bra! Beror det på hösten eller är du utbränd? Hoppas i alla fall att det vänder snart så du piggnar på! Roligt med loppis i Fornåsa. Hoppas att du gjorde några fynd! Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Hej, kul att du hittade in till mig, säger detsamma, alltid kul med nya inspirerande bloggar, trevlig Lördag hälsningar Michelle

    SvaraRadera
  10. vad kul..har aldrig varit i Fornåsa. Hoppas du fann något kul.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Hej igen.
    Jag har egentligen för många smörbyttor redan..eller kan man ha för många?? :)
    Vad vill du ha för den?

    Kram Git

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥