31 juli 2009

Livstecken


Tänkte ge ifrån mig ett livstecken iallafall. Har inte hänt så mkt mer än att sambons son är här & hälsar på. & så har jag hunnit att besöka en bakluckeloppis. Men köpte inget till mig själv utan blev dagiskläder till Saga & en nalle puhleksak. & just nu tar jag en sak i taget & försöker vårda min & sambons relation.
Tidigare i veckan var vi iallafall på utflykt till Tranås. Besökte bla Mollys hus & jag vet att sambon köpte presenter där till mig eftersom jag fyller år på tisdag.


Idag hade vi tänkt grilla grillspett. & till kvällen har vi planer på att äta kräftor. Men vi får nog inte äta själva. Lär nog få sällskap av våra fyrbenta vänner.



3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vad skönt att höra ifrån dig. Tranås har mkt fina affärer att bjuda på, spännande att se vad du får. Mysigt med grillning, hoppas att du och sambon får en fin kväll tillsammans.
    Kram på dig vännen

    SvaraRadera
  2. Hej o välkommen tillbaka!
    Det kan vara skönt med egentid, vårda relationer som du säger! Bloggandet tar ju trots allt en del tid! & vi finns ju alltid här när du ploppar upp, hihi...

    Ha det gott vännen & ta hand om dig! Varma kramen Anki

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Jo tack här är det bara bra! Själv då? Fint att höra från dig...hoppas du har sköna lugna dagar!?

    Ta hand om dig vännen & stora varma kramen!Anki

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥