26 mars 2009

Bloggtävling

Titta in hos Inger om du vill ha chans att vinna detta.

3 kommentarer:

  1. Det tillhör inte vanligheterna här direkt, så det var överraskande å väldigt värmande =) Jordan var så fin då han kom å gav mig blomsterpaketet.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig Titti:) Jag har självklart noterat att du är med på min bloggcandy tävling det var jo du som gav mig idéen:) Jag önskar dig lycka till och hoppas att du vinner något. Otur och tråkigt att ni har varit sjuka hoppas du/ni har fått kryat på er nu. Hoppas att allt är mycket bättre för dig/er en förut, tänker på dig! Önskar dig en toppen helg och sköt om dig, kramis i massor från lilla Inger

    SvaraRadera
  3. Jag kommer i håg själv hur det var på dagis tiden tyckte att dom var mera hemma sjuka en på dagis under en tid. Skönt att höra att det går bättre för dig/er men sånt tar tid Titti ta en sak och en dag i tagit så ska du se att du kommer fram dit du vill en dag:) Jag håller tummarna för dig ska du veta. Att din dotter har haft sönder det kortet som du fick av mig, tolkar jag som att hon tok tak i det för att hon tyckte om det och ville studera det i detalj sen gick det sönder för att det blev studerat lite väl mycket ha ha ha
    Du fick jo kortet och har sett det å det är det som räknas, sköt om dig min vän kramis från lilla Inger

    SvaraRadera

♥ Tack för din snälla kommentar ♥